Moje produkty - miejsce na rejestrację zakupów
Rejestracja produktów jest napisana bardzo przystępnie, więc nie wymaga od użytkownika posiadania czy podawania danych, których nie znasz, czy nie masz teraz przy sobie.
Potrzebujesz podać kilka rzeczy, których uzupełnienie zajmie Ci nie więcej niż 2 minuty.
Dane produktu, dane salonu, w którym zakupiłeś produkt oraz numeru telefonu. Prosimy jeszcze o podanie miejscowości, w której zakupiłeś okulary. Na mapie salonów wskażesz salon, w którym dokonałeś zakupu.
Powiążemy tym samym Twój zakup z salonem, który będzie mógł prowadzić serwis Twoich okularów i opiekować się twoim wzrokiem.
W podziękowaniu za rejestrację produktów zapewnimy Ci bezpłatny serwis na 24 miesiące od daty zakupu, a dla produktów marki TONNY Eyewear - aż 3 lata gwarancji.
Powiadomimy Ciebie na naszej stronie oraz przez e-mail o planowanych serwisach, więc nie będziesz musiał o tym pamiętać.
A bezpieczeństwo produktu masz gwarantowane! Pamiętaj, aby używać naszych produktów zgodnie z przeznaczeniem oraz wytycznymi użytkowania.
Plan serwisowy masz rozpisany na karcie serwisowej, którą otrzymałeś w salonie, przy zakupie okularów.
Po rejestracji zawsze będziesz miał wgląd, jakie okulary kupiłeś i zawsze do nich wrócić. Czasem chcesz kupić taką samą parę i nie chcesz ponownie jej szukać.
Po rejestracji będziesz widział zdjęcie swojego produktu oraz szybkie przejście do tego produktu w sklepie.
W prosty sposób sprawdzisz też dostępność oraz inne kolory.
Zaglądaj do tego miejsca czasem i kontroluj swoją garderobę okularową.